یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۴
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: پرسپولیس پس از پیروزی در شهرآورد تهران روز‌های خوبی را سپری می‌کند.

 این  تیم در آغاز بازی‌هایش در جام حذفی میهمان ایرانجوان بوشهر بود و با پیروزی 2بر یک در این دیدار راهی مرحله بعد شد . در این مرحله سرخپوشان تهرانی میزبان آلومینیوم هرمزگان هستند که هدایت این تیم بر عهده وینگو بگو‌ویچ است.

 تمرینات تیم پرسپولیس در روز شنبه در دو نوبت پیگیری شد.غایبان این تمرین کریم باقری و حسین بادامکی بودند که با اجازه علی دایی چند روز به مرخصی رفته اند. در ابتدای تمرین نیز علیرضا حقیقی به دلیل سرماخوردگی از تمرین به همراه سایر بازیکنان معاف شد.

تمرین نوبت صبح سرخپوشان به مدت 70 دقیقه انجام شد که بیشتر به کارهای بدنسازی اختصاص داشت و بازیکنان زیر نظر مولایی مربی بدنساز تیم به مرورکارهای بدنی پرداختند. ضمن اینکه علی دایی نظارت کاملی بر تمرینات داشت و هرچند دقیقه نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. در اوایل تمرین بدنسازی پرفشار صبح روز شنبه محمد پروین دچار آسیب‌دیدگی شد و زیر نظر پزشک پرسپولیس به مداوای خود پرداخت.

الهایی، مترجم جدید هوار ملامحمد

سرمربی سرخپوشان پس از پایان تمرین دقایقی را با هوار ملامحمد به گفت‌وگو پرداخت. نکته جالب اینکه الهایی بازیکن پرسپولیس که به زبان عربی تسلط خوبی دارد در این بین وظیفه ترجمه صحبت‌‌های سرمربی سرخپوشان را برای هوار ملامحمد برعهده داشت. این گفت‌وگو حدود پنج دقیقه به طول انجامید. سرمربی سرخپوشان روی توانایی‌های فنی هوار ملامحمد نظر مساعد دارد و در این رابطه گفته می‌شود علی دایی بی‌میل نیست تا قرارداد بازیکن عراقی پرسپولیس برای یک فصل دیگر تمدید شود.

هشدار دایی به بازیکنان

سرمربی پرسپولیس از زمان حضور در این تیم تلاش زیادی برای بهبود شرایط روحی ، روانی تیمش انجام داده و در کنار آن به تحولات تاکتیکی پرسپولیس هم توجه زیادی دارد.دایی در تلاش است ضمن کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از طریق قرارگرفتن در رتبه‌های بالای لیگ، در جام‌حذفی هم به مقام قهرمانی برسد تا صعود این تیم به آسیا به اما و اگر کشیده نشود. او پس از بازگشت از بوشهر و شکست دادن ایرانجوان به بازیکنان پرسپولیس تاکید کرده از این پس هیچ بازیکنی در تمرین غیبت نکند. دایی در هشداری کاملا جدی به سرخپوشان تاکید کرده هر بازیکنی که  در تمرینات غیبت غیرموجه داشته باشد، مشمول جریمه‌های سنگین خواهدشد.

تمرینات پرفشار و دونوبتی

تمرین تیم پرسپولیس دیروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر و به صورت پرفشار پیگیری شد. به گفته پزشک پرسپولیس مصدومیت محمد پروین جدی نیست و این بازیکن با فیزیوتراپی و اقدامات دیگر پزشکی برای تمرینات و بازی‌های بعدی آماده خواهد شد. علی دایی بعد از دو روز تعطیلی، بیشتر تمرینات بدنسازی را برای بازیکنانش در نظر گرفت.

6 هوادار روی نیمکت پرسپولیس

در تمرین صبح روز گذشته با هماهنگی کانون هواداران پرسپولیس، 6 هوادار قدیمی در تمرین پرسپولیس حضور یافتند و از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین تیم محبوب‌شان بودند. این هواداران از نزدیک شاهد تمرینات بازیکنان بودند. 

دایی: در مورد تیم ملی حرف نمی‌زنم

علی دایی، سرمربی سرخپوشان در پایان تمرین صبح روز گذشته به سئوالات همشهری پاسخ داد. علی دایی پیش از آغاز مصاحبه و حین پاسخ‌دادن به سئوالات تاکید بسیاری داشت عین حرف‌هایش را بنویسیم تا از حرف‌های او برداشت‌های مختلف و در واقع سوءتعبیر نشود.

  • نظرتان در مورد شعارها و توهین‌هایی که در بوشهر از سوی برخی هواداران بوشهری علیه پرسپولیسی‌ها سر داده شد، چیست؟

من نمی‌توانم حرف خاصی در این مورد بزنم و نظر خاصی بدهم.طرفداران تیم ایرانجوان خواستار پیروزی تیم محبوب‌شان بودند و البته در این بین حرف‌هایی نیز زده شد. من از این موضوع چندان ناراحت نیستم چون در همه ورزشگاه‌های ایران چنین مسائلی وجود دارد.

  • از مهاجمان تیم‌تان راضی هستید؟

بله، من از کار مهاجمان تیم و گلزنی آنها در چند دیدار اخیر راضی هستم. مهاجمان ما اخیرا خیلی خوب تمرین کرده و در گلزنی نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند به همین دلیل هم من از تلاش آنها کاملا راضی‌ام.

  • زمان چندان زیادی پیش از بازی با  مقاومت سپاسی در اختیار ندارید.

نکته حائز اهمیت این است که بازی‌های پیش روی ما بیشتر در زمین حریفان انجام می‌شودو در واقع ما در اکثر بازی‌ها میهمان هستیم و این موضوع تا حدودی کار ما را سخت می‌کند. هرچند که ما در خارج از خانه نیز تنها برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم . در ضمن ما به شرایط تیم مقاومت کاری نداریم. این تیم در دیدارهای اخیرش با مشکلاتی مواجه بوده اما ما در این بین تنها بازی خودمان را انجام می‌دهیم و در شیراز هم فارغ از مسائل تیم حریف و بحران احتمالی‌اش تنها به پیروزی فکر می‌کنیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

  • امکان دارد که با وجود فاصله 12 امتیازی‌ با سپاهان به این تیم برسید؟

ما در بازی‌های پیش‌رو فقط به برد  فکر می‌کنیم و به مسائل دیگر کاری نداریم.

  • در مورد شرایط اخیر تیم ملی چه صحبتی دارید؟

در مورد تیم ملی حرفی نمی‌زنم.

  • در شرایط فعلی، شرایط رسیدن به لیگ قهرمانان برای پرسپولیس در لیگ مهیاتر است یا جام‌حذفی؟

به نظر من هر دو راه سختی‌های خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یکی از آنها از دیگری آسان‌تر است.

کد خبر 101537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز